۱۳۸۸/۰۸/۱۸

کامنت های گل آسا

گل آسا لطفا وبلاگ منو نخون اگه از مرگ نمی خوای بشنوی ، به همه هم همینو می گم نخونید . چون مرگ واسه من یه نعمته خیلی هم بهش فکر میکنم تمام طول روزبهش فکر می کنم . اگه از مرگ خسته اید و زندگی می خواهید برید سراغ یکی دیگه . مجبورتون که نکردم . این دفتر یادداشت منه که حالا گذاشتم دم دست کسی حوصله اش سر رفت بیاد یه ورقی بزنه .
راههای نجات پیدا کردن از این زندگی از این کارهایی که دوستشون نداریم زیاده ولی من مطمئنم اگه کار تورو می کردم هم فرقی نمی کرد چون کلا از هیچی خوشم نمی یاد . اتفاقا وضعیت الانی یه جور فراموشی خوبی بهم می ده که خیلی وقتا نجات دهنده است .

نمی دونم الان از جلسه اومدم بیرون و مخم پکید ه است و از نوشته های گل آسا هم اصلا خوشم نیومد و اینا . خواهش می کنم نخون چون ته ته وجود من اینه . برو نوشته های پر از زندگی رو بخون با آدمهایی که عاشق زندگی کردنن بگرد . عشق بده و عشق بگیر من همیشه از این خصوصیت تو لذت بردم ولی خوب من نیستم من اینجوری نیستم.
اصلا آدم بدبختی هم نیستم خودتم می دونی شرایطمو که خیلی خیلی بهتر از قبله و چقدر تلاش می کنم برای زندگی کردن به سبک آدمهای نرمال ولی خوب گاهی نمی شه با دلتنگی های من کاری کرد.

.....

۶ نظر:

گل آسا گفت...

اولا که وحشي جان من به خودم مربوطه که نوشته هاي تو رو بخونم يا نخونم.
دوما گفتم که هرچي دوست داري بنويس؛ در آزادي کامل. من لذت هم مي برم که بخونمشون . من نظرم خودم رو دادم؛ اون هم در آزادي کامل. اگر مي خواي ميتوني بگي کامنت نگذارم. چون من مطمئنا نظر شخصي ام رو تو کامنت ها مي تويسم و طبق دلخواه کسي کامنت نمي گذارم. اگه دوست نداري کامنت نمي گذارم، ناراحت هم نمي شم اگه اينو بخواي.
سوما جريان مانيتورت رو يادآوري مي کنم :)))))
چهارما اصلا هم برام مهم نيست اينجوري باهام رفتار کني. صدساله ميشناسمت، رو مخم هم نرفتي. همینی دیگه، منم همینم حلزون جان.
عجالتا کامنت نمی گذارم تا آزادش کنی رفیق:)

Monelly گفت...

be khoda har 2 ta toon kheili bahalin. nemidunam khodetun midoonin ya na!man ke aslan keif kardam ke in neveshte ro khoondam. ham male mitra ro, ham male golasa ro. ye joori joftetoon kale shaghin (va har 2 ham hagh darin) va har 2 tatoon ham funny hastin, ham rok hastin. kholaseh lotfan vaght dava mikonin haminja dava konin ke be maha khosh begzareh.jeddi migam be joone to!
eine jok mimoonin. ama na az noe joke mobtazal. joke roshanfekri :)

golasa jan bia bloge mano bekhoon baram comment bezar ta in mitra ye kam hasudish she!man ke khoob mitra ro mishnasam!

گل آسا گفت...

سلام مانداناي عزيز و هميشه مهربون (برخلاف ميتراي قاطي ). چه خوب که وبلاگ داري حتما سر مي زنم. خيلي وقته مي خوام بهت ايميل بزنم، تنبلي مي کنم.
کلي خنديدم از کامنتت.
يک کم هم اون روزي اس.ام.اسي با ميترا دعوا کرديم :))))))) خيلي مضحک تر بود. ;) يادته ما از اون جووني هامون هميشه دست به يقه بوديم :D
طبق اس.ام.اس هاش کامنت گذاري آزاده.

گل آسا گفت...

ماندانا جون اين پيغام رو ميده بهم

Profile Not Available

The Blogger Profile you requested cannot be displayed. Many Blogger users have not yet elected to publicly share their Profile.

لطفا ما رو درياب :)

Monelly گفت...

barat email mikonam Goli jan jan.

آذین گفت...

به قول ماندانا که کلی کیف کردم از این رک گویی در عالم دوستی. چه قد بهم چسبید. خیلی وقت بود بویی از این دوستی ها به مشامم نخورده بود... به قول خودم منم یه سری از این دوست های روشن فکر باحال داشتم ولی همشون تو زرد از آب در اومدن.
آشیان هر جا نهادم لانه صیاد شد!!!