۱۳۹۰/۰۳/۰۸

آدمهای حقیر

بعضی آدمها چقدر حقیرند.
حقارت در بعضی ها چه بیدادی می کند.
حقارت با آدمها چه ها که نمی کند.
وای از روزی که گرفتار یک آدم حقیر شوی.
وای از روزی که یک مملکت گرفتار آدم حقیری شوند.

آدمهای حقیر سه چیز را اصلا نمی شناسند ، صداقت ، شرافت و وجدان.

صداقت را که اصلا از اول هم نمی شناختند. شرافت را استفراغ و وجدانشان را از کثافت پر کرده اند.

آدمهای حقیر هیچوقت اصلاح نمی شوند . ذات حقیرشان اجازه فکر کردن به آنها نمی دهد.
عمقشان به اندازه یک انگشتوانه است .
بودن با یک آدم حقیر تو را هم حقیر می کند.
از زندگی یک چیز می خوام خودم را و مملکتم را از آدمهای حقیر دور بدارد.
آمین
.....

۱ نظر:

آذین گفت...

یه زمانی بود که واژه حقیر بسامد من بود... نمی دونم بعضی آدمها چه حسی به من می دادند که من بدون فکر به این که چی دارن و چی ندارن، فقط با کلمه حقیر می تونستم توصیفشون کنم. حقیر و کوته بین. من فکر می کنم آدم های حقیر کوته بین تو این دنیا غالب بودن و شاید بمونن :(