۱۳۸۹/۱۰/۰۸

روزگار شکری

بگذرد این روزگار تلختر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید
..... !!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این شعر رو از بچگیام که رادیو می خوند حفظم ....
اینجاست که من بهتون میگم چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید . اینجاست که می فهمید تلخ بهتر است یا شیرین .
زهر بهتر است یا شکر؟
کامتان را شیرین کنید با اینهمه شکر ؟ عجب روزگار شکری ای .
و من یک روز دیگر را هم گوسفند وار سپری کردم . و باز حقیرتر شدم و باز نفرتم را قورت دادم . و باز نگذاشتم که بفهمم .
و یاد این جمله افتادم که "هر کس آنچنان می میرد که زندگی کرده" و من نمی خواهم گوسفند وار بمیرم.
چه بگویم؟؟؟؟
....

۲ نظر:

آذین گفت...

چی میشه گفت... چه جوری برای این درد میشه دلداری می داد... من نمی تونم... جز اینکه بگم درکت می کنم احساس مشابهی دارم

احسان گفت...

فاصله بین خوب زندگی کردن وسخت زندگی کردن یه تصمیمه....یه لحظه حساس واسه اینکه چیو انتخاب کنی.....و ما این شرایطو برگزیدیم.....توهم زیادنگران نباش چون اگه روزای خوب هم سربرسه باز ما خودمون خرابش میکنیم...چون ما مردمی هستیم که دوست داریم سختی بکشیم یعنی اصطلاحا شکرمابرخلاف بقیه تلخه ....