۱۳۸۹/۰۹/۲۹

شادی

شادی اسم یه خانمه که من امروز باهاش آشنا شدم . یعنی امروز وبلاگشو دیدم . ماندانا آدرسشو بهم داد http://measer-pear.blogspot.com/
خیلی خوب می نویسه . تو کانادا زندگی می کنه . به نظرم از اون آدماست که همیشه احساس می کنی یه غم عمیق داره .
پیشنهاد می کنم حتما سربزنید به نوشته هاش .
خیلی به دلم نشست . احساس می کنم آدم خیلی خیلی صادقیه .
من عاشق آدمهای صادق و روراست و راحتم.
چند تا از پست های اخیرشو خوندم . خیلی خوب می نویسه . دلم آرامش می خواد واسه نوشتن .
باز این غم لعنتی اومده سراغم . باز انگار یکی قلبم رو چنگ می زنه .
امروز کلاسم کنسل شد . خیلی خسته ام . ولی عاشق کلاس مکالمه ام . گپ زدن با یه معلم باحال به فرانسه .
بعضی وقتا اینقدر بحث جالب میشه که لغتهایی که بلدم ته می کشه و یه دفعه شروع می کنم تند و تند بحث رو به فارسی ادامه دادن.
چه غروب زشتیه این غروب.
....

۱ نظر:

آذین گفت...

عجیبه وبلاگ شادی واقعا فیلتره یا اینکه الان تصادفا اینجوری شده که من فقط با فیلترشکنم میتونم بازش کنم!!!
بله، واقعا وبلاگ خوبیه :)