۱۳۸۹/۱۰/۱۳

احساسات نهفته

یه وقتایی یه حس هایی که سالهاست بهشون توجه نکردی یک دفعه ای فوران می کنن . با یه تلنگر . این تلنگر می تونه خیلی چیزا باشه . یه دوست یا یه غریبه ، یه حرف ، یه فیلم یه موسیقی یا هر چیز دیگه ای.
یه چیزایی به طور ناگهانی به یاد آدم می یان یه دفعه یه حس هایی که قبلا هم تجربه شون کرده بودی دوباره به سراغت می یان .
بعضی وقتا این حسها یه حس خوبه مثل حس زندگی یا حس دوست داشتن یا حس عشق . بعضی وقتا هم یه حس بد مثل نفرت یا حسرت .
واقعا حافظه احساسی آدما خیلی جالبه من که بعضی وقتا در مقابل حافظه احساسی خودم سورپرایز می شم.
جالبه بوی عطر و خود گل برای من تلنگرهای قوی ای هستند.
شعر ، موسیقی و فیلم هم همینطور .
اینروزا زیاد یاد جوونیام می افتم .
سنسورهام ضعیف شدن. قبلا خیلی سنسورهای قوی ای داشتم .
این آهنگ نوازش ابی هم که شادمهر عقیلی براش ساخته قشنگه به نظرم.
نمی دونم چرا از هر چیزی که لذت می برم دلم می خواد اینجا بگم شاید بقیه هم لذت ببرن.
دیشب فیلم ندیدم کتاب هم نخوندم . کارهای متفاوت تری کردم.
شب متفاوتی بود. بعد از مدتها کلی موزیک گوش کردم.
از وقتی که کلاس فرانسه می رم تو ماشین همش درس گوش می کنم . یا حداکثر موزیک فرانسوی ولی دیشب کلی خودمو به موسیقی دعوت کردم.
حواسم نباشه روزام مثل هم می شن و به شدت خسته کننده . می خوام یه کم بیشتر برم بیرون دست از تنبلی بردارم. یه کم بیشتر معاشرت کنم . یه مدتی بود خیلی از آدمها خسته بودم.
ولی با بعضی هاشون واقعا خوش می گذره.
فکر کنم این پستم یه کم شاد بود. یا لااقل غمگین نبود.

۳ نظر:

آذین گفت...

میترا جون، اول که یه بار این پست رو خوندم متوجه نشدم اون تلنگر برای شما چی بود و چه حسی براتون به همراه داشت، یه بار دیگه که خوندم دیدم اون تلنگر موزیک بوده و نتایج خوبی هم به دنبال داشته :) خیلی خوشحالم :) راستی فقط یه چیز، آخه آدم به این جوونی چه طور می تونه یاد جوونی هاش بیفته؟ ;) اینو اگه صد بار دیگه هم بخونم نمی فهمم!

omid گفت...

دستت درد نكنه

افسانه گفت...

چون عاشق طبيعتم هميشه نسبت به تكنولوژي كينه به دل دارم گرچه خيلي وقتا ازش لذت هم مي برم. اين ارتباطات چه وبلاگي چه ايميلي يكي از اون گفتن هاي "آي دستت درد نكنه تكنولوژي"يواشكي است. وقتي نوشته هات رو مي خونم خيلي جاها حس ت رو درك نمي كنم ولي خيلي جاها بهم ميگه تو افكارم تنها نيستم و دوست ديگري هم هست كه مي فهمي چي مي گه. حتي اگه چند قدمي ت باشه و ماهي يكبار هم نبينيش.فقط نمي دونم چرا هر وقت كه خيلي دلم گرفته هوس مي كنم به وبلاگت سري بزنم ببينم تو نظرت چيه؟ نوشته هات رو دوست دارم عزيزم حتي اگه درك نكنم مي دوني چرا؟چون زلاله زلاله مثل خودت حرف دلته نه عقل و اين خيلي با ارزشه.