۱۳۸۹/۰۹/۲۷

inception

این اسم یه فیلمه که دیشب دیدم. پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش . البته من با ایده اصلی فیلم خیلی حال کردم ولی کلا از اینکه ایده به این قشنگی رو به یه فیلم action امریکایی - هالیوودی تبدیل کرده بود خوشم نیومد. تعریفش نمی کنم تا برید و ببینیدش . تو این فیلم آدمها خواباشونو به اشتراک می ذاشتن یا بهتره بگم می رفتن تو خواب همدیگه و وارد ناخود آگاه هم می شدن . جالب بود.
کلی منو به فکر واداشت . هنوزم دلم می خواد در موردش فکر کنم .
اینکه این زندگی یه خواب باشه و وقتی بمیری می ری تو یه دنیای دیگه و می تونی همزمان تو چند تا خواب باشی و ....
وقت نوشتن ندارم.
چقدر بد
...

۳ نظر:

آذین گفت...

رفت تو لیست فیلم هایی که باید ببینم :)

آذین گفت...

رفت تو لیست فیلم هایی که باید ببینم :)

درمانگر راست دست گفت...

سلام دوست عزیز... فیلمی که معرفی کردی فیلم جالبیه...خوشحالم که هنوز افرادی هستند که فرصت این رو پیدا میکن تا به بهانه های مختلف، لحظه ای به خودشون فکر کنند؛ به بهانه یک فیلم، یک رمان، یک نگاه، یک حرف و یا حتی به بهان حتی بال زدن یک پشه تو هوا. بیشتر از تراوشات ناخوادآگاهت بگو نه از خودآگاهت
موفق باشی و پایدار
درمانگر راست دست