۱۳۹۰/۰۳/۱۸

امروز

دیشب فیلم Rabbit hole با بازی نیکل کیدمن رو دیدم. مادری که بچه 4 ساله اش را در یک تصادف از دست داده بود و اکنون بعد از گذشت 8 ماه هنوز نمی توانست به زندگی برگردد و لذتی از آن ببرد. در قسمتهایی از فیلم به دنیاهای موازی اشاره می شد و اینکه هر فردی همزمان می تواند در چند دنیا باشد و زندگی کند. و نیکل می گفت پس ما الان در این دنیا با غمگینترین شکل ممکنمون هستیم. و واقعا ما هم در بدترین دنیا از دنیاهای موازی قرار گرفته ایم . چه دنیایی را سراغ دارید بدتر از دنیای فعلی؟
در زشت ترین و غمگین ترین دنیای ممکن زندگی که نه مردگی می کنیم. زجر می کشیم و احساس عجز و ناتوانی دیوانه مان می کند . همچنان به زندگی به شکل مردگی ادامه می دهیم.
و چه دنیای خسته کننده ای.
و روز به روز هم اوضاع بدتر و بدتر می شود.

خیلی بی حسم .

.....

۲ نظر:

آذین گفت...

هر کسی در دنیای خودش زندگی می کند اینست که بی نهایت دنیای موازی داریم. اگر دنیای بعضی ها متهاجم نبود و کاری به کار دنیاهای اطرافش نداشت آنوقت خوشبختی ایزوله هم معنا پیدا میکرد. اما حیف که نمیشود. این دنیاهای موازی خیلی در هم فرو رونده هستند.

dariush گفت...

zendegi e ma mesle jahaname moude
harf ha o zendegiaamun buye tafaon mide
ravabetemun dustamun
vali hamishe ye cizi hast ke muduni doroste
hamishe yeki tu in donya hast ke miduni hamunie ke az jahanam miaradet birun
falsafeye emame nayeb o ... hamash neshun mide tu che jahanami hastim o ye omide vahi be har shekli mitune tahamolesho rahat tar kone
vali cheghadr sakhte danestan
cheghadr sakhte fahmidan
hich chiz mesle khode adam o afkaresh nabudgar nist
kash vaghti adam mifahmid kojae o chieee khosh koshi mikard
vali vaghti miduni uni ke mikhayi hast
uni ke shenakhti hast
un moghe mordan az zrndegi o zendegi az mordan sakht tar misheee