۱۳۸۹/۰۹/۱۸

سایت پیش بینی هوا

yahoo weather پیش بینی کرده که یکشنبه و دوشنبه تهران بارونیه . وای خدای من باورم نمی شه . البته یادمه که پارسال خیلی وقتا می گفت بارون می یاد ولی نمی یومد. ولی الان مدتهاست که پیش بینیش درسته آفتاب آفتاب آفتاب . اونم چه آفتاب زشتی . چه آفتاب بد رنگی .
وای اگه بارون بباره ...
این شهر یه بارون اساسی می خواد . بارونی که توان مبارزه با این همه آلودگی رو داشته باشه . بشوره این شهر چرک رو.
این بشر اگه دنیارو به حال خودش می ذاشت الان اوضاع خیلی بهتر بود. اگه هیچ اختراعی نمی کرد اگه هیچ قانونی وضع نمی کرد . الان همه چی بکر بود و طبیعی.
بشر گند زده به همه چی. حالم به هم مب خوره . دلم می خواد چشمامو ببندم تا یکشنبه بیاد . وقتی دوباره بازشون می کنم یه شهر شسته و تمیز رو ببینم . دلم می خواد بتونم نفس بکشم .
...

۱ نظر:

آذین گفت...

ای کاش با بارون هفته ی آینده شهر کمی نفس بکشه ولی من که فکر می کنم با یه گل بهار نمی شه، آلودگی این شهر ورای حدی ه که باران به تنهایی حریفش باشه.